2012. június 20., szerda

A világ legjobb szabályai

Egy 7 éves háziszabályai

Döcögősebb napokon hajlamos vagyok rá, hogy azzal fenyegetőzzek, hogy ki fogom írni a szabályokat a falra. A fiam pedig mindent komolyan vesz. Nem bírta tovább hallgatni az ígérgetést, azzal állt elém, hogy ő most már tényleg kiírja azokat a szabályokat...
Rövid beszélgetés után engedtem Neki. Kért egy kartont, meg filctollat. 
Dolgozott hosszan, elmélyülten... Gondolkodott, sóhajtozott... Kérdezgetett a helyesírásról...


Végül előhozta a kész alkotást. Szerintem elég jól sikerült, ki is raktuk rögtön. 
A fiam nagyon büszke magára és imádja, hogy ő hozhatott szabályokat az egész család számára. 
Időnként meg is áll mellette és felhívja a figyelmet, ha valaki nem megfelelően alkalmazza a leírtakat...



Íme, egy kisfiú kívánságai a családhoz:

Legyél kedves
Adj puszit
Mosolyogj reggel is
Ölelj meg
Zavard ki a legyeket
Mondj igazat
Mondd: kérem, köszönöm
Mesélj minden este
Mondd ki, ha valami tetszik
Nevess
Szeress nagyon

és egy utolsó, személyes kérés:
Dudi, ne túrd az orrod







4 megjegyzés:

  1. Kicsit sírós, megható. :) Én is ezeket a szabályokat kérem itthonra! Puszi nektek! Lili

    VálaszTörlés
  2. Hát ez irtó cuki egy 7 éves FIÚTÓL!!!!!
    Gratula a gyerekeidhez!

    Ui. szerintem a legtöbb szabály elavult:-)vagy túlteljesített!!!
    Dius

    VálaszTörlés