2012. július 9., hétfő

A családi album

Oda vagyok a különleges családi fotókért. Amikor sikerül túllépni a megszokott sémákon, és nem csak az emberek vannak a képen, hanem ott a hangulat is. A megismételhetetlen pillanat. Amit, ha óriásira nagyítasz is, és kirakod a nappali falára, nem okozza azt a kényelmetlen érzést, hogy egész nap magadat bámulod. Ezek azok a fotók, amin talán nem is látszik mindenki arca, nincs kicentizett beállítás, sem bemért fények. De, ha ránézel, azt nem csak a szemeddel látod, hanem a szíveddel is. 
Ezeket a képeket egyszerűen elkészíthetitek, csak a családi fotómasina kell, meg a fantáziátok. Összeválogattam néhányat, hadd hozzanak ihletet. Biztos vagyok benne, hogy kedvencek születnek, amiket mindig középre akartok majd kirakni. 
A Ti családotok lesz rajta - összetéveszthetetlenül!
Ha mindig vidám társaság vagytok, akkor ez a figura fog bejönni...

Ez egy vagány, de meghitt család lehet. Talán Ti is ilyenek vagytok?

Szerintem ők mindig nagyon kedvesek.

Ez nagy kedvencem. A lazák!

Szemérmeseknek. Nekem ez is nagyon tetszik, abszolút személyes!

Vannak, akik semmitől nem riadnak vissza, a nagy formabontók.

Ez itt a megtestesült romantika. Személyesen.

Azoknak, akik képesek máshonnan szemlélni...

Na, végre egy rendes család, amiben mindenki tudja, hol a helye. :)

Akik számolnak - és visszaszámolnak. Jópofa!

Körülöttük meg forog a világ. :)

Akik mindig megköszönik...

Végül, akikre rá van írva...

(fotók: pinterest.com)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése